Geoblog.pl    looooveeee    Podróże    Czech Republic 2008 - Wycieczka studentów    Skały Aderszpaskie

Skały Aderszpaskie

Czechy
Czechy, Dolní Adršpach

Kolejny przystanek "odwiedzających jednodniowych" to Skały Aderszpaskie. Lecz przed zwiedzanem należy się solidnie posilić. Niestety nie mamy tak dużo czasu herbatka / kawa / piwko musi wystarczyć:)

Ruszyliśmy w drogę, tym razem inna z plotek skończonych nas poprowadzi. Pierwszy przystanek - hmm, ale dlaczego turyści podkładają patyki pod skały?
Wędrowaliśmy kilka godzin wokół skał różnego kształtu, przypominających postaci, zwierzęta, rzeczy...

Nawet dotarliśmy do jaskini. W jaskini krzyczeliśmy: KARKONOSZU DAJ NAM WODY! Aż wodospad nas ochlapał!

Później musieliśmy pokonać kolejnych kilkaset schodów. Kupiliśmy bilet na "wielką" podróż łódką po jeziorku. Pan wioślarz opowiedział nam historię żyjątek żyjących w tym jeziorku, pokazał żonę, która ma czerwony nos od picia i niebieskie oczy od denaturatu, oraz Jacksona po operacji. Chciał nawet nakręcić tytanica 2, ale się nie daliśmy :D !

Po zwiedzaniu Skał Aderszpaskich nadszedł czas na większe co nie co...