Geoblog.pl    looooveeee    Podróże    Croatia 2008    Park Narodowy Kornati - wycieczka fakultatywna

Park Narodowy Kornati - wycieczka fakultatywna

Chorwacja
Chorwacja, Kornati

Wycieczka całodniowa po Parku Narodowym Kornati, pomiędzy różnymi wyspami. Nazwaliśmy to miejsce "dniem w raju".

Cały dzień pływaliśmy łódką po Adriatyku, pomiędzy różnymi wyspami, małymi większymi, pomiędzy klifami, skałami.

Obowiązkowym punktem wycieczki był skok ze statku do Adriatyku. Cała woda wchodziła do nosa, co powodowało, że powstawała tam kopalnia soli :D:D

Na dachu statku opalaliśmy się na leżaczkach, popijaliśmy winko, aż do upadłego, muzyka grała...

Pierwszy postój na obiadek na jednej z wysepek, szykowany specjalnie dla nas, w cenie wycieczki.

Następny postój po następnych kilku godzinach pływania, na wyspie ze słonym jeziorkiem. Wyspa pełna osiołków, chodzących wśród ludzi. Bardzo sympatyczne zwierzęta, tylko dewastują śmietniki głową :) A jeziorko nie zbyt duże, ale bardzo, bardzo słone, jak Adriatyk. Na tej wyspie można również podziwiać klify z góry. Cudowne widoki!

Cały dzień mija na statku, pijąc wino i rozkoszując się widokami!